Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
SEO analýza www serveru
Čepelák, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Svoboda, Radomír (vedoucí práce)
Práce informuje o možných metodách a pravidlech, které lze použít k optimalizaci www serveru pro vyhledávače - SEO (Search Engine Optimization). Tato pravidla jsou teoreticky vysvětlena a demonstrována na jednoduchých ukázkových příkladech. Vysvětluje důležitost správné volby a použití klíčových slov na vhodném místě stránky, jednotlivých HTML značek a vhodného odkazování. Popisuje důležité nepovolené praktiky, které jsou ze strany vyhledávačů penalizovány a komplikují celkový výsledek optimalizace. Stručně se zabývá marketingem pro vyhledávače - SEM (Search Engine Marketing). Konkrétně reklamním systémem PPC. Neopomíjí důležitou součást optimalizace SEO, kterou je analýza optimalizovaného WWW serveru. Názorně ukazuje postup při analýze vybraného WWW serveru a postup při následné optimalizaci. Shrnuje dosažené výsledky při optimalizaci a snaží se určit důležitost jednotlivých faktorů, které ji mohli ovlivnit.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Využívání SEO v českých podnicích
Dokoupilová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.
Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Jedličková, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní aktivity online marketingu značky LOréal Professionnel a analyzovat využití online marketingových nástrojů s přihlédnutím na plnění stanovených cílů. Součástí práce je porovnání výsledků ve třech zemích, v České republice, Slovenské republice a v Maďarsku, kde značka aplikuje jednotnou strategii a komunikaci. V práci jsou zhodnoceny webové stránky a jejich návštěvnost, reklama ve vyhledávání, reklama v obsahové síti a komunikace na sociálních médiích. V práci je rozveden i elektronický mailing, který je zatím značkou využíván jen v malé míře. Na základě analýz a výsledků jsou navržena doporučení pro další využití nástrojů internetového marketingu.
Online marketingový audit
Voráček, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online marketingu ve společnosti Alensa, s.r.o. V úvodní části práce je rozebrána problematika internetového marketingu včetně jeho nástrojů. V praktické části jsou analyzovány 3 zahraniční projekty společnosti na základě online marketingového auditu. V práci jsou detailně zkoumány 3 weby společnosti, včetně jejich analýz návštěvnosti a konkurence. Další část je věnována samotným nástrojům internetového marketingu. Nástroje jsou rozebírány jeden po druhém a okomentovány konkrétními hodnotami. Zvlášť byla od nástrojů oddělená část SEO, která byla zkoumána z technického hlediska. Dále byla analyzovaná účinnost webu z hlediska použitelnosti a důvěryhodnosti. Práce si klade za cíl ohodnotit stav současného online marketingu ve zkoumané společnosti a díky zkoumání na třech trzích zároveň dospět k obecnějším závěrům. V práci došlo k okomentování všech výsledků a návrhů některých doporučení, které by měly společnosti z hlediska online marketingu prospět.
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.